مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-04-26سياسي

تقویت اخلاق دینی دانش آموزان آفت فضای مجازی را خنثی می کند


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت مقابله با آفت های فضای مجازی بین نسل جوان، گفت: تقویت اخلاق دینی دانش آموزان آفت فضای مجازی را خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری دقایقی پیش در جریان دیدار با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد و نماینده مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: این که جوانان به فکر مشکلات خود و جامعه باشند و برای رفع آن تلاش کنند، اتفاق خوب و امیدوار کننده ای است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که دانش آموزان باید به آن ورود کنند، مباحث دانش بنیان است و باید با کسب علم، خلاقیت، نوآوری و تقویت روحیه تفکر و تعقل، برای آینده کشور راهگشا باشند.

ناصری با اشاره به اینکه سیستم آموزشی نیازمند تحول است، افزود: باید با تربیت دانش آموزان متعهد، متفکر و خلاق، ضمن ایجاد تحول در جامعه، برنامه ریزی های استکبار برای عقب نگه داشتن ایران را به هم بریزیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر تقویت روحیه دین مداری در دانش آموزان عنوان کرد: فضای مجازی در کنار مزایای خود، خطراتی نیز دارد که اگر نوجوانان و جوانان روحیه دینی قوی و تفکر عمیق و قدرت تشخیص خوب از بد را نداشته باشند، دچار آسیب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اخلاق دینی دانش آموزان آفت فضای مجازی را خنثی می کند

تقویت اخلاق دینی دانش آموزان آفت فضای مجازی را خنثی می کند