مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-04-26سياسي

دبیر جنبش عدالتخواه در محضر رهبر انقلاب: در مواردی به قانون اساسی عمل نشده است


دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: در وضعیت فعلی کشور شاهد یتیم ماندن قانون اساسی هستیم؛ به این معنا که در بعضی موارد، یا به قانون اساسی عمل نشده ؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد اسکندری دبیر اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی در  دیدار دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب به سخنرانی پرداخت.

متن سخنان اسکندری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حتی اگر کوهها برجای خود نماندند، تو از مسیرت منحرف نشو! دندانهایت را از روی عزم به هم بفشار! جمجمه ات را به خدا بسپار! قدمت را استوار و مطمئن بر زمین بگذار! چشمانت را به افقهای بلند و انتهای لشکر دشمن بدوز و به چیزهای دیگر و پست چشم مدوز! و بدان که یاری و پیروزی از جانب خداوند پاک و منزه است.

(نهج البلاغه خطبه 11) در بررسی مسائل کشور نگاه های متفاوتی وجود دارد.

برخی حل مسائل را منوط به رفت و آمد افراد و جناح ها می بینند ولی ما معتقدیم فراتر از رفت و آمد جناح ها، مشکلاتی در ساختار حکمرانی کشور وجود دارد که باید مرتفع گردد.

برای اصلاح نظام حکمرانی امکان‎های متعددی وجود دارد که در این فرصت و به تناسب این جلسه می خواهیم در مورد ظرفیت رهبری برای حل مسائل حکمرانی صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جنبش عدالتخواه در محضر رهبر انقلاب: در مواردی به قانون اساسی عمل نشده است

دبیر جنبش عدالتخواه در محضر رهبر انقلاب: در مواردی به قانون اساسی عمل نشده است