مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-04-26سياسي

راهمیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلومان است


فرماندار کنارک با بیان اینکه دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، گفت: مردم انقلابی شهر بندر کنارک همچون سالهای گذشته در راهپیمایی حضور داشته و بار دیگر تنفر خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان کنارک با حضور عبدالغفور حوت فرماندار شهرستان، امامان جمعه، معاونین فرماندار و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در محل فرمانداری کنارک تشکیل شد.

فرماندار کنارک در این جلسه با تاکید بر اینکه گرامیداشت روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از تدابیر امام(ره) است، تصریح کرد: دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، لذا همه در سراسر جهان باحضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس فریادآزادگی و ظلم ستیزی سر خواهند داد.

عبدالغفور حوت راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد دفاع از مظلومان برشمرد و افزود: مردم انقلابی شهر بندر کنارک همچون سالهای گذشته با زبان روزه در خیابان ها حاضر شده و بار دیگر تنفر خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضا سازی محیطی در آستانه روز جهانی قدس، گفت: باید فضای شهر را متناسب با این روز تغییر دهیم، لذا از شهرداری انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهمیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلومان است

راهمیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلومان است