مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-04-26سياسي

پتروشیمی های استان بوشهر همراهی بیشتری با مردم داشته باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پتروشیمی های استان بوشهر همراهی بیشتری با مردم در مناطق میزبان خود داشته باشند.

- ، محمد تقی ایرانی بعد از ظهر سه شنبه در گردهمایی مسئولان در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: امیدوارم مجموعه جدید شورای راهبردی همدلی و همراهی بیشتری با مردم استان که میزبان این صنعت عظیم ملی هستند برقرار کنند و مانع تبعیض بیشتر بین نیروهای بومی شوند.

وی اضافه کرد: باید کاری کنیم جامعه محلی احساس تعلق بیشتری نسبت به صنعت داشته باشند؛ توسعه عسلویه یک مجموعه در هم تنیده است و نباید تبعیض کارگری در منطقه شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: جذب 50 درصد نیروی بومی در منطقه عسلویه خواسته جدی مردم ما است و سبب تقویت امنیت و آرامش مردم محور در منطقه می شود.

قدر فرصت های عسلویه را بدانیم وی با بیان اینکه فرصت های عظیم موجود در عسلویه را باید قدر نهیم خاطرنشان کرد: عملکرد ما در منطقه باید به گونه ای باشد که این فرصت ها به تهدید تبدیل نشود.

ایرانی افزود: قطب انرژی کشور و شورای راهبردی می تواند محرومیت زدایی را بیش تر در برنامه خود قرار دهد و مراکز آموزشی، درمانی و توسعه آب شیرین کن ها بویژه استفاده از نیروهای بومی در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی های استان بوشهر همراهی بیشتری با مردم داشته باشند

پتروشیمی های استان بوشهر همراهی بیشتری با مردم داشته باشند