مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-04-26سياسي

90 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان تنگستان تخصیص داده شده است


از محل مصوبات سفر ریاست جمهور و با پیگیری نماینده مردم در مجلس، حدود 90 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مصوب و تخصیص داده شده است.

- ، احمد لطفی ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی نماینده مردم در مجلس، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان تنگستان اظهار داشت: از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و با پیگیری نماینده مردم در مجلس، حدود 90 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مصوب و تخصیص داده شده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه بیش از پنجاه درصد آب شبکه انتقال شهرستان، به دلیل فرسودگی خط انتقال، هدر رفت دارد و این موضوع تنش زیادی در روستاها ایجاد کرده، تاکید کرد: ضروری ا ست که با ایجاد یک طرح شهرستانی خوب در حوزه آب و پیگیری آن، شبکه های انتقال آب فرسوده در روستاها نوسازی شود که با رفع این مشکل، هم حجم آب لوله کشی خانگی افزایش یافته و هم بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم حل می شود.

وی با اشاره به تکمیل چند آب شیرین کن در برخی نقاط استان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته در تنگستان دو پروژه احداث آب شیرین کن کلنگ زنی شده است که هیچکدام به مرحله بهره برداری نرسیده اند و لازم است با پیگیری های نماینده و پشتیبانی مدیران حوزه آب در شهرستان و استان، این پروژه ها را به سرانجام برسانیم، لطفی ضمن اشاره به اینکه دستگاه های مرتبط با حوزه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان تنگستان تخصیص داده شده است

90 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان تنگستان تخصیص داده شده است