مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-04-26سياسي

مرتضوی: خروج از کمیسیون اقتصادی خواست خودم بود


خروج از کمیسیون اقتصادی دولت به درخواست بنده و معاون اقتصادی رییس جمهور و به دلیل مشغله های کاری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور در واکنش به حاشیه های پیرامون مصوبه مربوط به خروج معاونین اجرایی و اقتصادی رییس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت، اظهار داشت: در پی انتشار متنی پیرامون اصلاح ساختار کمیسیون اقتصادی دولت، متاسفانه گمانه زنی های سلیقه ای و ناروایی از سوی برخی از رسانه های داخلی و خارج مطرح شد که لازم است شرح ما وقع را به استحضار مردم عزیز و همه کسانی که علاقمند به اطلاع رسانی شفاف هستند برسانم.

وی عنوان کرد: در یکی از جلسات دولت بحث حضور اعضای دولت در کمیسیون ها مطرح شد و در آنجا پیشنهاد دادم که به نظر می رسد تعداد اعضای کمیسیون ها مقداری زیاد است و ضرورت دارد اعضای کمیسیون ها اصلاح شود.

در رابطه با خودم به دلیل اینکه در دو کمیسیون زیر بنایی و کمیسیون اقتصادی دولت حضور داشتم و لازمه حضور در کمیسیون ها و اظهار نظر کارشناسی، مطالعه پیش جلسه و وقت گذاشتن کافی در کمیسیون ها است در خواست من این بود که از عضویت کمیسیون اقتصادی خارج شوم.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: متعاقب درخواست بنده آقای دکتر رضایی نیز به همین مضمون تقاضا کردند نظر به مشغله کاری فراوان کاری ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: خروج از کمیسیون اقتصادی خواست خودم بود

مرتضوی: خروج از کمیسیون اقتصادی خواست خودم بود