مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-26سياسي

بازخوانی ماجرای دو محکوم امنیتی در لباس دانشجو


با اعلام حکم یونسی و مرادی دو محکوم امنیتی توسط قوه قضاییه دوباره این موضوع نقل محافل رسانه های فارسی زبان خارج نشین شده است و مجددا بحث دانشجو بودن آن ها را تیتر یک رسانه های خودشان کردند تا بتوانند با احساسات مخاطبان بازی کنند.

-   گفتنی است؛ خانواده یونسی همکاری با گروهک مجاهدین خلق را نیز در کارنامه خود دارند.

برادر او یعنی رضا یونسی که در حال حاضر مقیم سوئد است، دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر است که فعالیت خود را در سال های ابتدایی دهه هشتاد در خبرنامه امیرکبیر آغاز و سپس به واسطه زیبا خاله اش که از اعضای شورای مرکزی گروهک منافقین در پاریس بود، ارتباط گیری با این گروهک را شروع کرد و بعنوان یک سمپات منافقین به فعالیت در محیط دانشجویی پرداخت؛ او در عین حال هسته ای 15 نفره از دانشجویان و دوستان نزدیک اش را تشکیل می دهد و با تقسیم کار انجام شده در راستای اهداف گروهک منافقین اقدام می کند.

رضا یونسی در سال 1385 پس از اخراج از دانشگاه امیرکبیر به سوئد رفت و برای جذب افراد از روش های تطمیعی و وعده های مالی و تحصیلی به دانشجویان، سرویس دهی به گروهک منافقین را این بار از خارج از کشور آغاز کرد.

یوسف یونسی پدر خانواده یونسی هم سابقه دستگیری در سال 1363 را به دلیل اقدامات تروریستی و عضویت در سازمان منافقین دارد که در آن زمان به 12 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی ماجرای دو محکوم امنیتی در لباس دانشجو

بازخوانی ماجرای دو محکوم امنیتی در لباس دانشجو