مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-26سياسي

برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز عشایر سراسر کشور در شیراز


کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز عشایر سراسر کشور، 21 اردیبهشت با محوریت سپاه عشایر فارس، در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

- شیراز - کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز عشایر سراسر کشور، 21 اردیبهشت با محوریت سپاه عشایر فارس، در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر طاهری معاون فرماندار شیراز در نشست برنامه ریزی کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز عشایر سراسر کشور تاکید کرد: در سال های اخیر اهتمام به مسائل شهدا به واسطه کم توجهی دولت قبل آنگونه که شایسته بوده است انجام نشده است و فعالیت ها عمدتاً به صورت خودجوش و مردمی شکل گرفته است، اما دولت فعلی، دولتی انقلابی و باورمند است که شعائر و ارزش های انقلاب اسلامی را احیا خواهد کرد.

او در ادامه با اشاره به بیانات حضرت امام، عشایر را ذخایر انقلاب نامید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ظرفیت عشایر را به درستی شناخته و حقوق تضییع شده عشایر در رژیم منحوس پهلوی را به آنان بازگردانده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز در ادامه افزود: نگاه دولت، نگاهی فرهنگی است و همه مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه داریم در شرایط فعلی و با پرهیز از اقدامات جزیره ای، در مباحث برگزاری یادواره های مختلف شهدا، تمام قد حمایت کرده و در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز عشایر سراسر کشور در شیراز

برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز عشایر سراسر کشور در شیراز