مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-26ورزشي

6 هزار بسیجی جهادگر در استان خراسان جنوبی به مردم خدمت ارائه می دهند


درخراسان جنوبی بیش از 6 هزار جهادگر بسیجی در قالب 600 گروه جهادی در عرصه های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در استان خدمات جهادی ارائه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت از 17 اردیبهشت تا 26 اردیبهشت ماه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ریاست جمهوری از ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین در خراسان جنوبی بیش از 6 هزار جهادگر بسیجی در قالب 600 گروه جهادی در عرصه های مختلف در این ایام خدمات جهادی ارائه خواهند داد.

وی افزود: همزمان با اجرای برنامه های جهادی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و کارگاه های اشتغال از برنامه های این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: فعالیت درخشان گروه های جهادی به عنوان نماد تلاش خداپسندانه در عرصه های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار از ابتدای امسال به خصوص تعطیلات نوروز 1401 بار دیگر حماسه آفرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار بسیجی جهادگر در استان خراسان جنوبی به مردم خدمت ارائه می دهند

6 هزار بسیجی جهادگر در استان خراسان جنوبی به مردم خدمت ارائه می دهند