مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-26بين الملل

درخواست برجامی چهره های مطرح اروپایی؛ آمریکا و ایران انعطاف نشان دهند


تعدادی از چهره های شناخته شده اروپایی در یک نامه سرگشاده، از آمریکا و ایران خواستار نشان دادن انعطاف در مذاکرات وین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، چهل و سه نفر از مقام های ارشد سابق کشورهای اروپایی از قبیل وزرای خارجه پیشین انگلیس، سوئد و خاویر سولانا ، نامه سرگشاده ای با موضوع مذاکرات وین منتشر کردند.

چهل و سه نفر از مقام های پیشین کشورهای مختلف انگلیس، دانمارک، سوئد، جمهوری چک، به همراه دیپلمات های اسبق آلمانی، فرانسوی، مجارستانی، ایتالیایی، ترکیه ای به همراه چهره های شناخته ای از قبیل خاویر سولانا مسئول سیاست خارجی اسبق اتحادیه اروپا، جک استراو وزیر خارجه پیشین انگلیس و هانس بلیکس مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی از جمله نویسندگان این سرگشاده هستند.

در این نامه آمده است: امروز، اعضای شبکه رهبری اروپا با سوابق سیاسی و دیپلماتیک، اعضای هیئت مدیره گروه بین المللی بحران و اعضای شورای روابط خارجی اروپا با انتشار نامه سرگشاده از روسای جمهور بایدن و رییسی می خواهیم تا درباره مذاکرات آتی در خصوص توافق هسته ای ایران تا رسیدن به نتیجه موفقیت آمیز انعطاف نشان دهند و روی برجسته کردن مزایای عدم اشاعه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید داریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برجامی چهره های مطرح اروپایی؛ آمریکا و ایران انعطاف نشان دهند

درخواست برجامی چهره های مطرح اروپایی؛ آمریکا و ایران انعطاف نشان دهند