مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-04-26سياسي

اعتبارات پیش بینی شده برای معضل پسماند بدون محدودیت است


معاون وزیر کشور با اشاره به تأکید دولت بر حل معضل پسماند به ویژه در منطقه سراوان، گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای پروژه های پسماند محدودیتی ندارند.

- ، مهدی جمالی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در جلسه پیگیری پروژه های مدیریت پسماند با اشاره به دستور وزیر کشور برای تسریع در پیگیری موضوع مسأله لندفیل سراوان و پروژه های مدیریت پسماند، اظهار کرد: باید بتوانیم موانع موجود در مسیر این پروژه ها را رفع و نسبت به سرعت بخشی اجرای آنها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه های پسماند بی نظیر و بدون محدودیت است، ادامه داد: باید از این منابع و اعتبارات حداکثر استفاده شود.

معاون وزیر کشور در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع پسماند، تأکید کرد: از همه اعضای دخیل در این پروژه ها انتظار داریم نهایت همکاری و انسجام لازم را برای پیشبرد اقدامات داشته باشند.

جمالی نژاد با تاکید بر اینکه برای نخستین بار 12 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال در قالب اوراق مشارکت برای پسماند و سایر موضوعات مرتبط در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: متأسفانه شهر رشت بر عکس دیگر شهرداری های کشور در سال های اخیر از این دست اعتبارات به خصوص در بحث مدیریت پسماند و یا تکمیل ناوگان حمل و نقل عمومی شهری استفاده مطلوبی نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات پیش بینی شده برای معضل پسماند بدون محدودیت است

اعتبارات پیش بینی شده برای معضل پسماند بدون محدودیت است