مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-26سياسي

آزادسازی 150 زندانی جرائم غیرعمد محکومین مالی توسط نیکوکار گنبدی


مراسم آزادسازی و مختومه کردن پرونده بیش از 150 زندانی جرائم غیرعمد محکومین مالی توسط «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی در دادگستری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی یزدانی در مراسم آزادسازی و مختومه کردن پرونده بیش از 150 زندانی جرائم غیرعمد محکومین مالی توسط حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در دادگستری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه  انفاق و اکرام است زمینه آزادی جرائم غیرعمد و جلوگیری از جلب تعدادی از محکومین جرائم  مالی توسط نیکوکار شهرستان حاج محمد شهرکی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سند تحول قوه قضاییه در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان اجرا می شود، تصریح کرد: سند تحول قوه قضاییه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر آزادسازی محکومین جرایم غیرعمد تهیه شده و به تایید مقام معظم رهبری رسیده و این سند یکی از محورهای راهبردی کاهش جمعیت کیفری در زندان ها است.

رییس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت زندان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: زندان گنبدکاووس دارای ظرفیت اسمی شهرستان بوده ولی زندانیان شرق گلستان از خان ببین تا مراوه تپه را پذیرش کرده و معمولا بیش از ظرفیت خود از زندانیان نگهداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 150 زندانی جرائم غیرعمد محکومین مالی توسط نیکوکار گنبدی

آزادسازی 150 زندانی جرائم غیرعمد محکومین مالی توسط نیکوکار گنبدی