مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-26اقتصادي

ثمین پلیمر ؛ شرکت ارائه دهنده کفپوش اپوکسی در سال 1401


گروه مهندسی و صنعتی ثمین به عنوان یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با به کارگیری نیروهای متخصص و دانش روز در زمینه انواع کفپوش اپوکسی ، - گروه مهندسی و صنعتی ثمین به عنوان یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با به کارگیری نیروهای متخصص و دانش روز در زمینه انواع کفپوش اپوکسی ، پلی یورتان و عایق رطوبتی فعال و با بیش از 15 سال سابقه در این عرصه سعی بر زضایت مشتریان خود دارد و برندی خوشنام در زمینه رنگ ها و کفپوش های صنعتی در سراسر کشور می باشد.

ثمین پلیمر که متشکل از متخصصین خبره صنایع پلیمر کشور می باشد با تکیه بر دانش فنی روز و تجهیزات دقیق آزمایشگاهی موفق به تولید و اجرای انواع کفپوش های اپوکسی شامل : پارکینگی، بیمارستانی، آنتی استاتیک، آنتی باکتریال، سه بعدی و .

شده و همچنین با تولید انواع کفپوش های پلی یورتان و پلی اوره ، انواع عایق رطوبتی و آب بند فعالیت می نماید هم اکنون با تولید بیش از 150 نوع محصول صنعتی در کارخانه خود به قطب این محصولات در کشور بدل گشته است.

ثمین پلیمر هم اکنون با اجرای بیش از 1000 پروژه کوچک و بزرگ در سطح کشور با رعایت اصول و استانداردهای جهانی و با به کارگری کارشناسان خبره و متریال با کیفیت انواع کفپوش اپوکسی و پلی یورتان را اجرایی کرده و رضایتنامه تمامی مشتریان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمین پلیمر ؛ شرکت ارائه دهنده کفپوش اپوکسی در سال 1401

ثمین پلیمر ؛ شرکت ارائه دهنده کفپوش اپوکسی در سال 1401