مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-26بين الملل

واکاوی تأثیر روز قدس در حمایت از مردم فلسطین در برنامه «جریان خاورمیانه»


برنامه «جریان خاورمیانه» شبکه پرس تی وی، تاثیر تعیین و برگزاری روز جهانی قدس را بر مناسبات مربوط به مساله فلسطین از زوایای مختلف مورد واکاوی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، موضوع برنامه این هفته جریان خاورمیانه (Mideastream) به روز قدس به عنوان میراث ماندگار بنیان گذار جمهوری اسلامی و تاثیر آن بر مساله فلسطین و جلوگیری از عادی سازی اشغالگری رژیم صهیونیستی، این موضوع مهم جهان اسلام اختصاص دارد.

 رابرت کارتر تهیه کننده و مفسر و پاتریک هنینگسن صاحب نظر سیاسی از لندن به عنوان مهمانان این هفته برنامه نقش تعیین کننده امام خمینی(ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و تاثیر بزرگداشت این روز در حمایت از مردم فلسطین را از زوایای مختلف بررسی می کنند.

 کارشناسان جریان خاورمیانه همچنین تحلیل خود را نسبت به تفاوت های روز قدس امسال در قیاس با سال های گذشته با توجه به حمله نیروهای اشغالگر صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی را ارائه می دهند.

 مروه عثمان مجری برنامه از کارتر و هنینگسن درباره تاثیر روز قدس و بزرگداشت آن بر عادی سازی موضوع فلسطین و خنثی کردن سیاست سردمداران برخی از کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسراییل و فراموش کردن مردم مظلوم فلسطین پرسش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی تأثیر روز قدس در حمایت از مردم فلسطین در برنامه «جریان خاورمیانه»

واکاوی تأثیر روز قدس در حمایت از مردم فلسطین در برنامه «جریان خاورمیانه»