مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-26اقتصادي

اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری کوراییم


45 میلیارد ریال اعتبار از 2 محل اعتبارات حوادث بحران و اعتبارات در اختیار نماینده به شهرداری کوراییم اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از روستاهای بخش کوراییم و همچنین شهرداری کوراییم اظهار کرد: از محل اعتبارات حوادث بحران 40 میلیارد ریال و از محل اعتبارات در اختیار نماینده هم 5 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری کوراییم اختصاص یافت.

وی افزود: اجرای پروژه های مختلف در بخش کوراییم و خواسته اهالی این بخش اعم از اتمام پروژه راه ارتباطی کوراییم به خلفلو، احداث راهدارخانه، افزایش امکانات بهداشتی و درمانی، اجرای ساختمان اورژانس، مرمت و بهسازی بقعه شهر کوراییم و سامان دهی تپه باستانی این شهر، اجرا و بهسازی راه های روستایی و طرح هادی روستاها، اتمام پروژه های آب رسانی و حل مشکل آنتن دهی گوشی همراه و اینترنت دارای اهمیت است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در بودجه سال گذشته رقم خوبی برای اجرای پروژه های آب رسانی تخصیص یافته که تا آخر تیرماه سال جاری جذب اعتبارت این پروژه ها صورت خواهد پذیرفت و این پروژه ها در اعتبارات امسال هم مدنظر قرار می گیرد.

بدری با اشاره به اجرای پروژه های عمران روستایی بیان کرد: فرماندار، بنیاد مسکن و دفتر هماهنگی بنده در اسرع وقت پروژه های عمران روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری کوراییم

اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری کوراییم