مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-26اجتماعي

برگزاری کارگاه های مدیریت کم آبی برای آبزی پروری ضروری است


برگزاری کارگاه های آموزشی – ترویجی برای حفظ تولیدات آبزی پروری در مدیریت کم آبی به ویژه در این شهرستان نظر به شرایط اقلیمی ضروری است.

- تعداد مزارع مجاز شهرستان دشت آزادگان را 24 مزرعه در سطحی به مساحت 320 هکتار اعلام و تاکید کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی – ترویجی در راستای حفظ تولیدات آبزی پروری در مدیریت کم آبی به ویژه در شهرستان دشت آزادگان با توجه به شرایط اقلیمی ضروری است.

رییس اداره شیلات دشت آزادگان افزود: در سال جاری دوره های مدیریت کیفیت آب و دوره مبارزه با بیماری ها برگزار شد که بازخوردهای مثبتی از سوی بهره برداران به همراه داشت.

خراسانی نسب به نوع فعالیت مرکز تکثیر و پرورش ماهیان بومی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: بازسازی ذخایر آبی استان، رهاسازی بچه ماهیان انگشت قد برای جلوگیری از انقراض نسل این ماهیان، ایجاد اشتغال پایدار تالاب نشینان و جوامع روستایی- محلی، کشت توأم با کپورماهیان در استخرهای خاکی و ایجاد تنوع گونه ای مهم ترین اهداف و برنامه های این مرکز است.

رییس اداره شیلات دشت آزادگان اظهار کرد: به صورت مستقیم و غیر مستقیم 300 نفر در این شهرستان به صورت کارآمد به فعالیت آبزی پروری مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های مدیریت کم آبی برای آبزی پروری ضروری است

برگزاری کارگاه های مدیریت کم آبی برای آبزی پروری ضروری است