مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-26پزشكي

تهدید سلامت مردم با تعطیلی مراکز درمان اعتیاد


دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور گفت: تعداد کثیری از درمانگران اعتیاد کشور در اعتراض به اقدام سازمان غذا دارو مبنی بر توزیع و عرضه داروهای مخدر و تحت کنترل در داروخانه ها و مداخله غیرعلمی و بدون رعایت اصول تحقیق و مصالح .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور در اعتراض به اقدام سازمان غذا دارو مبنی بر توزیع و عرضه داروهای مخدر و تحت کنترل در داروخانه ها اظهار داشت: ما ابلاغیه فوق را کاملاً مخالف با مصوبات و ابلاغیه های نهادهای بالادستی مبنی بر ممنوعیت مطلق عرضه داروهای آگونیست در داروخانه ها دانسته و اعتراض شدید خود را به اقدامات فراقانونی سازمان غذا و دارو اعلام داشتیم.

غلامی ادامه داد: معترضان با اشاره به این مهم که سلامت و امنیت کشور را به بازی نگیرید و به حرف اساتید مسلم این حوزه و انجمنهای علمی روانپزشکان و پزشکان عمومی کشور و سازمان نظام پزشکی احترام گذاشته و باعث وقوع چنان خطای فاجعه بار و بازیچه مافیای دارو نشوید.

نتایج مداخله غیرعلمی و بدون رعایت اصول تحقیق و مصالح مملکت در امر درمان اعتیاد توسط افراد فاقد تجربه در این حوزه، در صورت خروج بیماران از چرخه درمان، می تواند مصداق جرمی در حق ملت و سلامت فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سلامت مردم با تعطیلی مراکز درمان اعتیاد

تهدید سلامت مردم با تعطیلی مراکز درمان اعتیاد