مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-26سياسي

سخنگوی دستگاه قضا: مردم می توانند از سواحل آزادسازی شده استفاده کنند


ذبیح الله خداییان سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سال گذشته با اقدام به موقع رییس قوه قضاییه برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج، - سخنگوی دستگاه قضا گفت: مناطق آزادسازی در سواحل به دست ارگان های مختلف سپرده شده است و مردم می توانند از این مناطق استفاده کنند.

ذبیح الله خداییان سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سال گذشته با اقدام به موقع رییس قوه قضاییه برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج، بسیاری از اداراتی که اراضی حریم و بستر رودخانه را اشغال کرده بودند نسبت به رفع تصرف اقدام کردند و قسمت هایی که رهاسازی شده بود در اختیار شهرداری کرج قرار گرفت که نسبت به ایجاد تفرجگاه در آن منطقه اقدام کردند.

وی در مورد آزاد سازی سواحل، گفت: با ورود ریاست جمهوری اقدامات مفیدی در سواحل شمال و جنوب صورت گرفت و بخش اعظمی از مراکزی که در تصرف نهاد ها و ادارات دولتی بودند رفع تصرف و قابل استفاده و در دسترس مردم قرار گرفت.

خداییان گفت: طبیعتاً اگر دستگاه های متولی امر قصد واگذاری این اراضی را به شهرداری ها و مراکز گردشگری داشته باشند و لازم باشد که تفرجگاه های ایجاد شود حتماً این کار به زمان نیاز دارد، آنچه مسلم است اینکه اراضی آزاد شده قابل استفاده برای مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دستگاه قضا: مردم می توانند از سواحل آزادسازی شده استفاده کنند

سخنگوی دستگاه قضا: مردم می توانند از سواحل آزادسازی شده استفاده کنند