مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-26اجتماعي

حضور 100درصدی دانش آموزان در مدارس کرمانشاه/ کمک به مدرسه اجباری نیست


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به وجود 4 هزار و 24 مدرسه در سطح استان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد یک حضور 100درصدی از دانش آموزان استان در مدارس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: حوزه آموزش هم از آسیب ویروس کرونا در امان نماند و دانش آموزان با آموزش غیرحضوری با افت تحصیلی مواجه شدند.

وی با بیان اینکه هیچگونه آموزشی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری شود، گفت: حضور در مدرسه تنها برای درس خواندن نیست برای جامعه پذیری و اجتماع پذیری کردن دانش آموزان و حتی در حوزه زیستی و بدنی موثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: مدارس از 14 فروردین ماه به صورت حضوری بازگشایی شد و الحمدالله امروز شاهد یک حضور 100درصدی از دانش آموزان استان در مدارس هستیم.

وی با اشاره به وجود 4 هزار و 24 مدرسه در سطح استان، تصریح کرد: در بحث کرونا تا به امروز مشکل خاصی نداشتیم و بعد از حدود سه سال آموزش غیرحضوری دانش آموزان حالا به صورت حضوری در مدارس آموزش و تعلیم می بینند.

محمدی در توضیح دریافت وجه کمک مدرسه، گفت: کمک به مدرسه اجباری نیست، ولی اگر کمک مردمی و داوطلبانه باشد، مشکلی نیست چون باید همه در کنار هم به بحث آموزش دانش آموزان کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 100درصدی دانش آموزان در مدارس کرمانشاه/ کمک به مدرسه اجباری نیست

حضور 100درصدی دانش آموزان در مدارس کرمانشاه/ کمک به مدرسه اجباری نیست