مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-04-26اقتصادي

نظارت بهداشتی بر 2 هزار تُن آبزی صادراتی در خوزستان انجام شد


معاون سلامت دامپزشکی خوزستان از انجام نظارت بهداشتی بر دو هزار تُن آبزی صادراتی در استان در یک ماه اخیر خبر داد.

- رضا اسدی در گفت وگو با درباره تولیدها و اشتغال آفرینی ها با ارتقای شاخص های بهداشتی در مزارع پرورش ماهی خوزستان و نظارت بر ناوگان حمل و نقل محموله های صادراتی آبزیان منجمد و صدور مجوزهای بهداشتی برای صادرات آبزیان در اوایل سال جاری روندی رو به افزایش داشته است.

وی با اشاره به نقش دامپزشکی در ارتقای سلامت و کیفیت محصولات دامی افزود: دامپزشکی خوزستان برای کمک به تولیدکنندگان گام های مؤثری را برای تسهیل صادرات برداشته که نظارت های بهداشتی و صدور گواهی بهداشتی دامپزشکی برای محموله های صادراتی ازجمله این اقدامات است.

معاون سلامت دامپزشکی خوزستان تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی خاص، خوزستان از استان های پیشرو در صنعت آبزی پروری (ماهیان سردآبی، گرم آبی و پرورش میگو) است به طوری که سالانه علاوه بر مصرف داخل استانی و کشوری، آبزیان این استان به غیر از کشورهای همجوار به چین، روسیه، انگلستان و اتحادیه اروپا نیز صادر می شود.

اسدی گفت: از مهمترین عوامل پایدار ماندن صادرات یک فرآورده خام دامی از قبیل آبزیان، ارتقای شاخص های کیفی و بهداشتی آن است که با تلاش عوامل اجرایی دامپزشکی خوزستان در این زمینه این امر مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بهداشتی بر 2 هزار تُن آبزی صادراتی در خوزستان انجام شد

نظارت بهداشتی بر 2 هزار تُن آبزی صادراتی در خوزستان انجام شد