مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-04-26اقتصادي

مشکلات صنایع خوزستان در «ستاد رفع موانع تولید» بررسی می شود


استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات صنایع استان گفت: در جلسات «ستاد رفع موانع تولید» مشکلات صنایع دسته بندی و اساس اولویت بررسی و برای حل آنها کمک می شود.

- ، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز سه شنبه ضمن دیدار با علی مهدی پور سرپرست جدید شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اخلاق محمدیان مدیرعامل قدیم و علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اول بودن کشاورزی استان در کشور و ظرفیت منابع نفت و گاز اظهار کرد: در بخش صنایع کوچک نیز یک هزار و 890 واحد صنعتی در استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه 500 واحد غیر فعال و نیمه فعال در خوزستان وجود دارد، افزود: باید با هم افزایی از ظرفیت های استان در راستای راه اندازی این واحدها استفاده شود؛ برخی از این واحدها مشکلاتی مانند مواد اولیه دارند که با افزایش سهمیه آنها و بدون سرمایه گذاری می توان تولید را افزایش و اشتغالزایی کرد.

وی برخی دیگر از مشکلات صنایع را بانکی، بیمه ای و مالیاتی دانست و بیان کرد: اقساطی کردن، بخشش در دیرکرد بازپرداخت تسهیلات و کمک به ورود نقدینگی به صنعت می تواند مشکلات این واحدهای صنعتی را برطرف کند.

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید گفت: مشکلات صنایع در این ستاد دسته بندی و مشکل هر کدام زودتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صنایع خوزستان در «ستاد رفع موانع تولید» بررسی می شود

مشکلات صنایع خوزستان در «ستاد رفع موانع تولید» بررسی می شود