مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-04-26اقتصادي

حمل و نقل ریلی و جاده ای یزد، ظرفیتی مغفول مانده برای درآمدزایی


حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای استان یزد به واسطه قرار گیری در مرکزیت ثقل استان های بزرگی همچون اصفهان ، فارس ، کرمان و هرمزگان فرصت مناسبی برای درآمدزایی است که متأسفانه تاکنون آن طور که باید مورد حمایت و استفاده قرار نگرفته است.

- محمدرستگاری، مدیرکل راهداری یزد، در این خصوص به خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: تعداد 272 شرکت حمل و نقل کالا و تعداد 53 شرکت حمل و نقل مسافربری به ترتیب با هشت هزار و 443 دستگاه ناوگان کالا و 708 دستگاه ناوگان مسافربری جابجایی کالا و مسافر در سطح استان یزد است.

وی با بیان این که در طول سه سال گذشته 116 کیلومتر به طول بزرگراه های استان افزوده شده و مجموع آن ها به 788 کیلومتر رسیده است، گفت: در این میان 40 کیلومتر راه روستایی جدید نیز ساخته شده است.

  رستگاری با اشاره به این که راه های روستایی استان یزد در قالب طرح ابرار در دستور کار هستند، افزود: خوشبختانه در استان روستای بالای 20 خانوار فاقد راه نداریم و در جهت رفع نقاط حادثه خیز نیز بر اساس اولویت بندی کمیسیون ایمنی راه های استان و مطالعات قطعی و مصوب شده 74 مورد به صورت قطعی و کامل انجام شد و 81 مورد نیز آشکارسازی و الزامات ایمنی تامین شده است.

مدیرکل راهداری یزد تصریح کرد: استان یزد از نظر معدنی رتبه دوم، از نظر صنعتی رتبه چهارم و از نظر کاهش تلفات و مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل ریلی و جاده ای یزد، ظرفیتی مغفول مانده برای درآمدزایی

حمل و نقل ریلی و جاده ای یزد، ظرفیتی مغفول مانده برای درآمدزایی