مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-26حوادث

کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران


فرمانده انتظامی گچساران از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی 8 میلیارد و360 میلیون ریال در محور این شهرستان به شیراز خبر داد.

- سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محورگچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به 1 دستگاه خودرو وانت پراید، یک دستگاه خودرو وانت پیکان، 1دستگاه خودرو سمند و 2دستگاه پژو405 مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور 10هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 10 عدد انواع لوازم خانگی ،302 تخته پتو وغیره کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 8 میلیارد و 360 میلیون ریال اعلام کرده اند،خاطرنشان کرد: رانندگان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

                 خادمیان ضمن هشدار به مخلان وقاچاقچیان کالا وارز و بیان داشت: با توجه به نزدیکی شهرستان به بنادر ، پلیس انتظامی شهرستان با عزمی راسخ با مخلان اقتصادی  مبارزه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران

کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران