مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-26سياسي

معاون وزیر: عزم جدی مدیران ملی برای رفع مشکلات پسماند سراوان


معاون عمرانی و توسعه امور شهری روستایی وزیر کشور با بیان اینکه شخص رییس جمهور و وزیر عزم جدی برای رفع مشکلات پسماند دارند، گفت: در بین مدیران ملی برای رفع مشکلات پسماند کشور به ویژه شهر رشت عزم جدی وجود دارد و درگذشته چنین عزمی را برای رفع مشکلات این حوزه تاکنون مشاهده نکردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت مهدی جمالی نژاد امروز پس از بازدید از کارخانه کود آلی شهرداری رشت، با حضور در ساختمان شهرداری رشت اظهار کرد: شخص رییس جمهور و وزیر کشور در جلسات مختلف به رفع مشکل پسماند تأکید دارند و اعتباراتی که در بودجه سال جاری کشور برای این موضوع در نظر گرفته شد تاکنون سابقه نداشته است و حیف است اگر از فضای ایجادشده نتوانیم برای رفع مشکلات پسماند استفاده کنیم.

اعتبار برای حوزه پسماند بدون محدودیت واریز می شود وی با بیان اینکه وفاق و انسجام در بین مدیران محلی و استانی در راستای مشکل پسماند بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: بدون محدودیت برای رفع مشکل پسماند اعتبار تزریق می شود و خدای ناکرده چنانچه بین مدیران محلی و استانی در این زمینه وفاق وجود نداشته باشد، حتی پس از تزریق اعتبار نیز کارها ابتر باقی می ماند.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی کشور به 12 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در بودجه سال جاری کشور اشاره کرد و گفت: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: عزم جدی مدیران ملی برای رفع مشکلات پسماند سراوان

معاون وزیر: عزم جدی مدیران ملی برای رفع مشکلات پسماند سراوان