مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-26سياسي

روز قدس نماد وحدت مسلمانان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشته باشیم، گفت: روز قدس نماد وحدت و انسجام ملت های مسلمان حول محور قدس است.

- حسین خوش اقبال، امروز(6 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تدبیر هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس نه فقط متعلق به ایرانیان بلکه یک روز جهانی است، اما از آنجایی که امام(ره) این روز را بنیان نهاده، وظیفه ما برای حضور در این راهپیمایی سنگین تر از دیگر مسلمانان است.

خوش اقبال اضافه کرد: امروز جهان اسلام منتظر حضور ما در راهپیمایی روز جهانی قدس است، چون روز قدس نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول محور قدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت فعال داشته باشیم، تصریح کرد: انتظار می رود همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، برای برگزاری پرشورتر راهپیمایی این روز پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد وحدت مسلمانان است

روز قدس نماد وحدت مسلمانان است