مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-26بين الملل

نماینده روسیه: حل نشدن مساله فلسطین دلیل اصلی تنش ها در منطقه است


روسیه ضمن ابراز نگرانی از بالا گرفتن تنش ها میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی، بر اهمیت جلوگیری از آغاز موج جدیدی از درگیری های نظامی میان دو طرف تاکید کرد.

- روسیه ضمن ابراز نگرانی از بالا گرفتن تنش ها میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی، بر اهمیت جلوگیری از آغاز موج جدیدی از درگیری های نظامی میان دو طرف تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، واسلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست روز دوشنبه شورای امنیت با موضوع خاورمیانه و به شکل خاص آخرین تحولات مساله فلسطین تاکید کرد: روسیه تحولات کرانه باختری و قدس از جمله استفاده دستگاه های امنیتی اسراییل از گاز اشک آور و گلوله های فلزی با روکش پلاستیکی برای تظاهرکنندگان فلسطنیی در مسجدالاقصی و زخمی شدن بیش از 150 تن را از نزدیک دنبال می کند.

این دیپلمات روس ضمن ابراز نگرانی شدید خود از این تنش گفت: در این زمینه باید برای جلوگیری از تکرار اتفاقات مه گذشته که تنش ها در قدس به یک درگیری نظامی شدید چند روزه میان فلسطینی ها و اسراییلی ها تبدیل شد، خویشتن داری در پیش گرفته شده و از اقدامات تحریک آمیز و یک جانبه خودداری شود.

او در ادامه با تاکید بر لزوم ممانعت از نقض وضعیت قانونی و تاریخی موجود در اماکن مقدس، نقش مهمی را که اردن در تقویت ثبات در این زمینه ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده روسیه: حل نشدن مساله فلسطین دلیل اصلی تنش ها در منطقه است

نماینده روسیه: حل نشدن مساله فلسطین دلیل اصلی تنش ها در منطقه است