مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-26پزشكي

فقرسرانه های بیمارستانی در گلستان/ مطالبات کادر درمان باقی مانده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: گلستان در سرانه تخت بیمارستانی فقیر بوده و در برخی از شهرستان ها نه تنها پزشک متخصص و فوق تخصص نداریم بلکه در بخش پزشک عمومی هم مشکلاتی وجود دارد.

- ، سعید گل فیروزی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در سفر رییس جمهور چهار پروژه بیمارستان آیت الله طاهری، کودکان آیت الله طالقانی گرگان، بیمارستان گمیشان و کلاله به تصویب رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که همچنین تعداد پروژه هم پیشنهاد داده شده که تصویب آنها نیازمند بررسی بیشتر است.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته در حوزه بهداشت و درمان در سفر رییس جمهور را 20 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تصویب چنین بودجه ای تاکنون در این بخش سابقه نداشته است.

گل فیروزی بیان کرد: با وجود اعتبارات اختصاص یافته و پروژه های مصوب اما گلستان در بخش سرانه تخت بیمارستانی فقیر است و در برخی از شهرستان های استان نه تنها پزشک متخصص و فوق تخصص نبوده، بلکه در بخش پزشک عمومی هم مشکلات زیادی وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص مطالبات کادر درمان هم گفت: از نیمه دوم سال 99، معوقات زیادی به کارکنان کادر درمان داشتیم که با پیگیری های لازم بخش زیادی از آن پرداخت شده و هم اکنون معوقات از آبان ماه سال گذشته باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقرسرانه های بیمارستانی در گلستان/ مطالبات کادر درمان باقی مانده است

فقرسرانه های بیمارستانی در گلستان/ مطالبات کادر درمان باقی مانده است