مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-04-26سياسي

مولفه های زیست سالم، نه به صورت آیین نامه ای ممکن می شود و نه با برخورد قهری


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ترغیب به رعایت حجاب نیازمند اقناع سازی است، گفت: دستیابی به مولفه های یک زیست سالم، نه به صورت آیین نامه ای ممکن می شود و نه با برخورد قهری به نتیجه می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از امور سامانه ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان قانون پوشش که در دانشکدگان هنرهای زیبا و به میزبانی بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: آیین نامه مدونی درباره پوشش و حجاب در دانشگاه از سال 1374 و حتی از قبل آن تدوین شده است و هر چند سال یکبار بروزرسانی می شود.

بهرامی احسان تصریح کرد: آخرین مورد ابلاغ شده درباره پوشش دانشجویی، مربوط به آیین نامه انضباطی ابلاغی منصور غلامی وزیر وقت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت گذشته است.

وی با اشاره به الگوهای نامتعارف ناشی از سبک زندگی بشر امروز، اظهار کرد: حجاب و عفاف را باید با هم دید چرا که عفاف یک زندگی و رفتار مبتنی بر قواعد و چارچوب است و فرقی نمی کند که برای خانم ها یا آقایان باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: امروز سبک زندگی انسان به دلیل دگرگونی های بنیادینی که خود انسان در آن ایجاد کرده، درگیر مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولفه های زیست سالم، نه به صورت آیین نامه ای ممکن می شود و نه با برخورد قهری

مولفه های زیست سالم، نه به صورت آیین نامه ای ممکن می شود و نه با برخورد قهری