مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-04-26ورزشي

خدمت رسانی 6 هزار جهادگر خراسان جنوبی در هفته بسیج سازندگی


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:بیش از 6 هزار جهادگر بسیجی در قالب 600 گروه جهادی در عرصه های مختلف در هفته بسیج سازندگی خدمات جهادی ارائه خواهند کرد.

- ، مهدی هنری صبح سه شنبه مسئول بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت از 17 اردیبهشت ماه الی 26 اردیبهشت ماه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ریاست محترم جمهور از ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد می شود.

با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی بیش از 6 هزار جهادگر بسیجی در قالب 600 گروه جهادی در عرصه های مختلف در این ایام خدمات جهادی ارائه خواهند داد، بیان کرد: همزمان با اجرای برنامه های جهادی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و کارگاه های اشتغال از برنامه های این هفته خواهد بود.

هنری گفت: گروه های جهادی با فعالیت درخشان به عنوان نماد تلاش خداپسندانه در عرصه های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار از ابتدای امسال به خصوص تعطیلات نوروز 1401 بار دیگر حماسه آفریدند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت جهادگران بسیجی افزود: یکی از ویژگی های بارز گروه های جهادی، شناسایی و ایجاد زمینه های مشترک و بهره مندی متقابل از توانمندی های تشکل های جهادی و مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 6 هزار جهادگر خراسان جنوبی در هفته بسیج سازندگی

خدمت رسانی 6 هزار جهادگر خراسان جنوبی در هفته بسیج سازندگی