مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-26اقتصادي

توزیع غذا، کلید ورود به دنیای حاشیه شهر و محرومیت هاست


آشپزخانه رویش تنها به نیت خدمت به محرومین و نیازمندان تأسیس شده است و در ماه رمضان روزی هزار پرس غذا طبخ و توزیع می کند.

اما این فقط یک توزیع غذای معمولی نیست.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله – جواد شیخ الاسلامی: خیلی ها، حتی موفق ترین آدم های جامعه، گاهی برایشان اتفاق افتاده که آنقدر در تنگنای مالی و اقتصادی قرار بگیرند که هیچ غذایی برای خوردن نداشته باشند.

چرا دروغ بگوییم؟ روزگار گاهی آنقدر تنگ می گیرد که داشتن یک پرس غذا هم تبدیل به آرزو می شود.

اینجاست که اگر خیریه ها و نذرهای غذا و برنامه های اطعام نیازمندان نباشند، زندگی برای بسیاری از افراد جامعه سخت و جانفرسا می شود.

حالا دو سالی می شود که آشپزخانه رویش با هدف پخت غذا برای نیازمندان حاشیه شهر تأسیس شده و هر هفته غذای گرم بر سر سفره های آنها می گذارد.

آشپزخانه رویش که با همکاری سه گروه شهدای مدافع حرم ، شهدای مسجد الجواد (ع) و خیریه رویش فعالیت می کند در ماه مبارک رمضان هر روز چراغش روشن است و روزی هزار پرس غذا آماده می کند.

به همین بهانه پای صحبت نوید سروآزاد مدیر خیریه رویش نشسته ایم تا از چند و چون آشپزخانه ای که تنها برای محرومین فعالیت می کند بپرسیم.

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که مگر یک پرس غذای نذری یا توزیع یک ظرف غذا بین محرومین چه سودی دارد و چه دردی از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع غذا، کلید ورود به دنیای حاشیه شهر و محرومیت هاست

توزیع غذا، کلید ورود به دنیای حاشیه شهر و محرومیت هاست