مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-26اقتصادي

شناسایی بیش از 67 هزار تن کاغذ در انبارها، بنادر و گمرکات هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی بیش از 67 هزار تن کاغذ دپو شده در انبارها، بنادر و گمرکات این استان خبر داد.

- ، مجتبی قهرمانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: حدود 8 روز پس از ورود دستگاه قضایی به موضوع تعیین تکلیف کاغذهای دپو شده در این استان، بیش از 67 هزار تن کاغذ دپو شده در انبارها، بنادر و گمرکات شناسایی شده که در این خصوص، دستورات ویژه ای برای ترخیص محموله های کاغذ موجود در بنادر و توزیع کاغذهای دپو شده در انبارهای بخش خصوصی صادر شده است.

قهرمانی افزود: از زمان ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع کاغذهای دپو شده، تیم های بازرسی از چهارده انبار بازدید نموده اند که برای 3 محموله پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور و برای 3 محموله دیگر نیز پرونده قاچاق کالا تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با ورود دستگاه قضایی به این موضوع و در نتیجه دستورات صادر شده در این خصوص، طی چند روز گذشته حجم خروجی محموله های کاغذ از مبدأ استان هرمزگان به بیش از 2 تا 3 برابر افزایش یافته و هم اکنون روزانه بیش از 2 تا 3 هزار تن کاغذ از استان هرمزگان به سایر مناطق کشور در حال ارسال است.

رییس شورای قضایی هرمزگان تصریح کرد: تیم هایی متشکل از پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، صمت و نمایندگان دادستان، مأموریت بازرسی از 14 انبار اطراف بندر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 67 هزار تن کاغذ در انبارها، بنادر و گمرکات هرمزگان

شناسایی بیش از 67 هزار تن کاغذ در انبارها، بنادر و گمرکات هرمزگان