مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-04-26سياسي

پیش نویس آیین نامه اکران تدوین شد/ تصویب اصلاحات قرارداد یکسان


علی سرتیپی سخنگوی شورای راهبردی اکران بیان کرد که پیش نویس آیین نامه (نظامنامه) تدوین شده با وسواس و به صورت بند به بند آماده و در شورا به بحث گذاشته شد که تقریباً به اتمام رسید.

- علی سرتیپی سخنگوی شورای راهبردی اکران بیان کرد که پیش نویس آیین نامه (نظامنامه) تدوین شده با وسواس و به صورت بند به بند آماده و در شورا به بحث گذاشته شد که تقریباً به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، علی سرتیپی سخنگوی شورای راهبردی اکران درباره مصوبات ششمین جلسه شورای راهبردی اکران گفت: جلسه شورا روز دوشنبه 5 اردیبهشت ماه با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی برگزار شد.

در این جلسه اطلاعات تفکیکی و مقیاس های اکران، ضریب اشغال سالن ها و رده بندی 40 سالن برتر سینمای کشور با جزییات و منحنی های آماری مربوطه توسط رییس موسسه سینما شهر در اختیار اعضا قرار گرفت که اطلاعات کارشناسی بسیار سودمندی بود؛ قطعاً داشتن اطلاعات مهمترین رکن برای سیاستگذاری و مدیریت و راهبری پدیده پرمناقشه ای همچون اکران سینمای ایران است.

وی ادامه داد: همچنین آخرین تغییرات و اصلاحات قرارداد یکسان که ملاک اصلی کار میان پخش کنندگان و سینماداران است به تصویب رسید و مقرر شد این قرارداد پس از ابلاغ رییس سازمان سینمایی در سمفا بارگذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس آیین نامه اکران تدوین شد/ تصویب اصلاحات قرارداد یکسان

پیش نویس آیین نامه اکران تدوین شد/ تصویب اصلاحات قرارداد یکسان