مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-04-26دانش

برگزاری نشست بررسی و ارزیابی راهکار های عملیاتی تحقق شعار سال در دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست معاونان و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران برخی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال، - نشست معاونان و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران برخی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال، به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست معاونان و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران برخی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال، به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

این جلسه بیشتر به منظور بررسی و ارزیابی راهکار های عملیاتی تحقق شعار سال ( تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ) با حضور معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران برخی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

جلال شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزدر ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان با اشاره به فلسفه شکل گیری این جلسه گفت: این نشست در راستای جلسه ستاد دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان آذربایجان شرقی که پیش از این اواخر ماه گذشته با حضور برخی روسا و معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها و مدیران برخی دستگاه ها به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بررسی و ارزیابی راهکار های عملیاتی تحقق شعار سال در دانشگاه تبریز

برگزاری نشست بررسی و ارزیابی راهکار های عملیاتی تحقق شعار سال در دانشگاه تبریز