مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-04-26سياسي

گران کردن اینترنت توسط اپراتورها برای مجلس پذیرفتنی نیست


نماینده ملایر در مجلس با اشاره به گرانی اینترنت و حذف برخی بسته های آن گفت: تصمیم اپراتورها درباره افزایش قیمت اینترنت و یا حذف برخی بسته ها برای مجلس پذیرفتنی نیست و به نظر می رسد وزیر ارتباطات باید توضیح لازم را به مجلس بدهد.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گرانی اینترنت و حذف برخی بسته های آن اظهار داشت: شرایط اقتصادی جامعه گرانی بیش از حد اینترنت را نمی پذیرد و باید افزایش قیمت معقول و منطقی باشد.

مجلس کاری به اپراتورها ندارد چرا که مسئولیت مستقیم در این باره بر دوش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است و مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که منجر به گرانی بیش از اندازه اینترنت و حذف برخی بسته های اینترنت شده است؟ وی افزود: گرانی اینترنت و حذف بسته های اینترنت منجر به تضعیف آرامش مردم و به هم ریختن روان آنان شده است چرا که خیلی از خانوارها با استفاده از اینترنت ارتباطات خوبی با اعضای خانواده و خویشاوندان خود برقرار می کنند.

آزادی خواه خاطرنشان کرد: دولت می تواند برای تاثیر کمتر گرانی اینترنت بر دوش مردم، کمی از سهم خود را کاهش دهند و یا واگذاری شبکه زیرساخت به اپراتورها تخفیف قائل شوند تا افزایش شدید قیمت اینترنت کام مردم را تلخ نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران کردن اینترنت توسط اپراتورها برای مجلس پذیرفتنی نیست

گران کردن اینترنت توسط اپراتورها برای مجلس پذیرفتنی نیست