مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-26اجتماعي

گردوغبار نفس بوشهری ها را گرفت/ خروج تدریجی ریزگردها


ورود گرد و غبار به استان بوشهر باعث کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در سطح استان شد.

- ، طی روزهای اخیر میزان ذرات گرد و غبار در هوای استان بوشهر افزایش یافته و مناطق مختلف استان تحت تأثیر ریزگردها قرار گرفته اند.

بر اساس اعلام محیط زیست استان بوشهر، میزان ریزگردها در شهر برازجان 286، دیلم 99، بوشهر 19، خورموج 249، گناوه 223، کنگان 167 و عسلویه 280 میکروگرم بر مترمکعب است.

روز گذشته بالاترین میزان ریزگرد در ساعت های مختلف برای شهر برازجان دو هزار و 776، دیلم دو هزار و 173، بوشهر هزار و 666، خورموج هزار و 838، گناوه سه هزار و 237، کنگان 279 و عسلویه 243 میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

با توجه به غلظت ریزگردها، بر اساس استانداردها به غیر از دیلم در شهرهای برازجان، بوشهر، گناوه، کنگان، عسلویه و خورموج برای گروه های حساس به عنوان هوای ناسالم گزارش شده است.

بررسی شواهد نشان می دهد میزان غلظت ریزگردها در استان بوشهر در حال کاهش است؛ این در حالی است که بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی توده جدیدی از گرد و غبار از دیروز با غلظت بالاتر این استان را فرا می گیرد.

گرد و غبار تا امشب مهمان بوشهر است کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وجود کاهش شدت گرد و غبار و بهبود میزان دید، اما این پدیده به علت سرعت کم وزش باد همچنان در جو استان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوغبار نفس بوشهری ها را گرفت/ خروج تدریجی ریزگردها

گردوغبار نفس بوشهری ها را گرفت/ خروج تدریجی ریزگردها