مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-26سياسي

هشدارهای دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم برای مسافران ترکیه


رییس دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به برخی توصیه های جدی هنگام سفر به کشور ترکیه در قالب گردشگری یا اقامتی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا ساوری گفت: به اتباع ایرانی که اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه می کنند توصیه می شود قبل از هرگونه اقدامی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و سرکنسولگری های استانبول، ارزروم و ترابوزان مشورت کرده و امور تجاری خود را از طریق مراجع رسمی پیگیری کنند.

رییس کمیته پیشگیری از جرایم ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد: برای رانندگی در ترکیه باید گواهینامه بین المللی معتبر یا گواهینامه ترک و یا ترجمه رسمی ترکی گواهینامه ایرانی که توسط نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در ترکیه انجام می شود دارا باشید در غیر این صورت در زمان بروز حادثه مقصر شناخته شده و ممکن است بازداشت شوید؛ همراه داشتن گواهینامه، کارت شناسایی خودرو و بیمه اتومبیل الزامی است.

مشاور ارشد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به هموطنان عازم به کشور ترکیه هشدار داد از هرگونه بحث های غیراصولی سیاسی و ابراز همدردی با اتباع کشور میزبان زمانیکه از کشور متبوع خود اظهار نارضایتی می کنند، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم برای مسافران ترکیه

هشدارهای دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم برای مسافران ترکیه