مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-26سياسي

هشدارهای جدی قوه قضاییه به مسافران ترکیه: از هرگونه بحث غیراصولی سیاسی خودداری کنید


به منظور گرفتار نشدن در دام ربایندگان خودرو و… در هنگام مسافرت با اتومبیل شخصی در راههای این کشور، جداً از سوار کردن افراد ناشناس (زن یا مرد) تحت هر عنوان خودداری کنید.

- هشدارهای جدی قوه قضاییه به مسافران ترکیه: از هرگونه بحث غیراصولی سیاسی خودداری کنید به منظور گرفتار نشدن در دام ربایندگان خودرو و… در هنگام مسافرت با اتومبیل شخصی در راههای این کشور، جداً از سوار کردن افراد ناشناس (زن یا مرد) تحت هر عنوان خودداری کنید.

رییس دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به برخی توصیه های جدی هنگام سفر به کشور ترکیه در قالب گردشگری یا اقامتی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علیرضا ساوری گفت: به اتباع ایرانی که اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه می کنند توصیه می شود قبل از هرگونه اقدامی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و سرکنسولگری های استانبول، ارزروم و طرابوزان مشورت کرده و امور تجاری خود را از طریق مراجع رسمی پیگیری کنند.

رییس کمیته پیشگیری از جرائم ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد: برای رانندگی در ترکیه باید گواهینامه بین المللی معتبر یا گواهینامه ترک و یا ترجمه رسمی ترکی گواهینامه ایرانی که توسط نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در ترکیه انجام می شود دارا باشید در غیر اینصورت در زمان بروز حادثه مقصر شناخته شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای جدی قوه قضاییه به مسافران ترکیه: از هرگونه بحث غیراصولی سیاسی خودداری کنید

هشدارهای جدی قوه قضاییه به مسافران ترکیه: از هرگونه بحث غیراصولی سیاسی خودداری کنید