مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-26اقتصادي

110 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان البرزی پرداخت شد


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت: در سال گذشته قریب به 110 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اعطا شده و در سال جاری بدون محدودیت آماده ارائه تسهیلات هستیم و تمامی شرکت های دانش بینان و فناور می توانند درخواست تهسیلات خود را به این صندوق ارسال کنند.

- علیرضاباباخان، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه این مجموعه تنها نهاد تخصصی مالی برای ارائه انواع خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان در استان البرز است گفت: این صندوق در سال گذشته توانسته 110 میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت ها اعطا کند.

وی ادامه داد: در سال جاری آمادگی خود را برای ارائه انواع تسهیلات مالی به شرکت های دانش بنیان اعلام می کنیم؛ تمامی این تسهیلات پس از ارزیابی فنی و اقتصادی به شرکت های متقاضی اعطا خواهد شد.

باباخان با تاکید بر اینکه پس از پرداخت تسهیلات شرکت های دانش بنیان را به حال خود رها نمی کنیم بیان کرد: تمامی تسهیلات پس از کارشناسی فنی و اقتصادی پرداخت می شود.

تیم کارشناسی هزینه کرد تسهیلات را برای شرکت ها مشخص می کند و پس از اعطای مرحله اول تسهیلات، از میزان پیشرفت طرح بازید به عمل می آید و پس از بررسی مرحله بعدی تسهیلات پرداخت می شود تا هزینه ها هرز نگردد و برای موارد مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان البرزی پرداخت شد

110 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان البرزی پرداخت شد