مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-04-26سياسي

مطالبات مردم خلاف جهت برخی اقدامات نمایندگان است


نمایندگان مطمئن باشد پیگیری مجدد طرح صیانت از فضای مجازی با واکنش منفی مردم روبه رو خواهد شد و نتیجه ای از این طرح نصیب طراحان آن نمی شود و اصرار بر آن برای کارنامه طراحانش نیز آثار مثبتی برجای نمی گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد لاهوتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع مطرح شدن طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس و ارجاع آن به شورای عالی فضای مجازی، اظهار کرد: امروز نمی توان مردم را از تکنولوژی محروم کرد.

بنابراین اگر جایی استفاده نادرستی از فضای مجازی یا هر ابزار تکنولوژیکی می شود و برخی از قابلیت های این فناوری ها برای مقاصد نادرست بهره می برند، باید به جای ایجاد محدودیت و ممنوعیت به دنبال چاره اندیشی و بهبود این وضعیت باشند.

وی یادآور شد: اگر به گذشته نگاه کنیم و روند اینگونه مخالفت ها را به یاد آوریم متوجه می شویم که چندان نتایج درخوری هم به دست نیامده است.

زمانی در این مملکت گفته بودند که ویدئو ممنوع است و دستگاه های پخش آن از سوی مجریان امور باید جمع آوری می شد.

در واقع یک مخالفت شدید و مقاومت فراوانی در برابر آن وجود داشت تا جایی که برای جمع کردن ویدئو به خانه ها هم می آمدند، اما نتیجه همه آن کارها چه بود؟ آیا موفقیت لازم به دست آمد؟ نماینده سابق مجلس ادامه داد: ماجرای ویدئو که تمام شد، ماهواره ها به کشور وارد شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم خلاف جهت برخی اقدامات نمایندگان است

مطالبات مردم خلاف جهت برخی اقدامات نمایندگان است