مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-04-26فرهنگي

برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان معرفی شدند


برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان با عنوان «اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی» در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در مهران معرفی شدند.

- ، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، شامگاه دوشنبه در آیین معرفی برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان در مهران اظهار کرد: در مجموع 238 اثر ارسالی به این جشنواره، 17 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

منصور محبی بیان کرد: در بخش زبان- گویش کُردی قدرت ملکی از ایلام، صغری ناصری از ایلام و زیبا یوسفی از استان ایلام به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بخش زبان- گویش لُری نیز علی مرادی از کهگیلویه و بویراحمد، زهرا محمدی نیا از کهگیلویه و بویراحمد و فرشته شکری از استان ایلام انتخاب شدند.

به گفته وی، هیئت داوران در بخش زبان-گویش تُرکی نیز سهیلا باقریان از باغمیشه استان آذربایجان شرقی، عارف ساسانی از استان آذربایجان شرقی و وحید طلعت از استان آذربایجان غربی معرفی شدند.

محبی گفت: در بخش زبان-گویش عربی نیز محمد باوی از استان خوزستان، عماد الکثیری از استان خوزستان و مسعود محمدی سعیداوی از استان خوزستان برتر اعلام شدند.

وی برگزیدگان بخش زبان- گویش مازنی را ذبیح اله ذبیحی از استان مازندران، معصومه رمضانی از استان مازندران و سمانه ناسوتی از استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان معرفی شدند

برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان معرفی شدند