مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-04-26سياسي

قدردانی خیّرین از رییس عدلیه به واسطه باز شدن درب های زندان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پانزدهم فروردین ماه بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان نشست شورای عالی قوه قضاییه ضمن صدور دستور به رییس سازمان زندان ها برای فراهم کردن زمینه بازدید خیّرین و فعالین .

- یکی از اقدامات مثبتی که در دوره ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بر قوه قضاییه شاهد آن هستیم، باز شدن درب های زندان ها به روی خیّرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پانزدهم فروردین ماه بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان نشست شورای عالی قوه قضاییه ضمن صدور دستور به رییس سازمان زندان ها برای فراهم کردن زمینه بازدید خیّرین و فعالین اجتماعی از زندان ها و ندامتگاه های کشور، بر بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های مردمی برای اصلاح و بازاجتماعی شدن زندانیان، اشتغال بیشتر زندانیان و ارتقاء وضعیت زندان ها تاکید کرد.

رییس قوه قضاییه همچنین بر استفاده از ظرفیت های مردمی جهت نهادینه شدن پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

به دنبال این تاکید و فراخوان رییس عدلیه، همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان، نشست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با جمعی از خیّرین و فعالان اجتماعی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی خیّرین از رییس عدلیه به واسطه باز شدن درب های زندان ها

قدردانی خیّرین از رییس عدلیه به واسطه باز شدن درب های زندان ها