مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-26اقتصادي

غیبت بی سر و صدای ایران در بینال ونیز


به عنوان نمونه وب سایت «Art Newspaper» درباره غرفه ایران نوشته بود: «در پاویون ایران میزهای بزرگی که در طول اتاق قرار گرفته و روی آنها را گل، میوه، - به عنوان نمونه وب سایت Art Newspaper درباره غرفه ایران نوشته بود: در پاویون ایران میزهای بزرگی که در طول اتاق قرار گرفته و روی آنها را گل، میوه، شمعدان و… می پوشاند، قرار دارند و یک لوستر غول پیکر بالای آنها به چشم می خورد.

سه روز از آغاز بخش نمایشگاهی بینال هنر ونیز می گذرد و با جست وجویی ساده در وب سایت این رویداد می توان متوجه شد که ایران امسال در بین 80 غرفه شرکت کننده، حضور ندارد! این در حالی است که هنر ایران در پنجاه وهشتمین دوسالانه هنر ونیز، توانست در بین 90 کشور شرکت کننده حضور موفقی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضور ایران در بینال ونیز در سال 2019 نسبت به دوره های گذشته با رویکرد متفاوتی همراه بود.

آثاری که از سوی سه هنرمند به نمایش گذاشته شده بودند، تلاش کردند تا تصویری از گذشته، حال و آینده ایران را به نمایش بگذارند.

حضوری که توانست توجه هیات ژوریِ این رویداد بین المللی و برخی از رسانه های خارجی را به خود جلب کند.

در حقیقت موفقیت در پنجاه وهشتمین دوره از بینال هنر ونیز تا حدی بود که ماهنامه هنری آرت نیوزپیپر با انتشار گزارشی، پاویون ایران را در میان جذاب ترین های این نمایشگاه بزرگ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت بی سر و صدای ایران در بینال ونیز

غیبت بی سر و صدای ایران در بینال ونیز