مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-04-25سياسي

تجلیل نماینده ولی فقیه در کردستان از ایثار خانواده شهدای روحانی


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با خانواده شهیدان ماموستا ملا محمد کریمیان و ماموستا محی الدین بیانی دیدار و از سال ها صبر و ایستادگی آنان تجلیل کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عصر امروز با خانواده شهیدان ماموستا ملأ محمد کریمیان و ماموستا محی الدین بیانی در سنندج دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدارها ضمن عرض سلام، ادب و احترام؛ تکریم و دیدار با خانواده های شهدا را یک وظیفه دانست و گفت: خانواده های شهدا سند انقلاب و از ارزش های جامعه اسلامی ما هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در این دیدارهای صمیمانه، ضمن شنیدن دردل های این خانواده های معظم شهدا، از سال ها صبر، استقامت و نقش آنان در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تجلیل کرد.

گفتنی است؛ محمد کریمیان، سال 1296 در روستای مران علیا از توابع شهرستان دیواندره به دنیا آمده و در زمان رژیم پهلوی، ضمن فعالیت های متعدد علمی و دینی، در خطبه های نماز جمعه و منبر جماعت مردم روستاها را ارشاد و آنان را از ظلم و جنایت ظالمان آن وقت حکومت آگاه می کرد.

ماموستا کریمیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در محله حاجی آباد شهر سنندج ساکن شد، افراد ضد انقلاب بیست و یکم فروردین 1361 به منزل ملامحمد هجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل نماینده ولی فقیه در کردستان از ایثار خانواده شهدای روحانی

تجلیل نماینده ولی فقیه در کردستان از ایثار خانواده شهدای روحانی