مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-04-25سياسي

روایت ایرنا از غیبت محسن رضایی در جلسه ستاد اقتصادی


«علت غیبت رضایی در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت و دیگر جلسات مرتباط با دولت، بیماری و گذراندن دوران نقاهت به توصیه پزشکان بوده و او به زودی با مساعد شدن وضعیت جسمانی اش در جلسات شرکت خواهد کرد».

- علت غیبت رضایی در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت و دیگر جلسات مرتباط با دولت، بیماری و گذراندن دوران نقاهت به توصیه پزشکان بوده و او به زودی با مساعد شدن وضعیت جسمانی اش در جلسات شرکت خواهد کرد .

یک منبع آگاه در دفتر محسن رضایی گفت که علت غیبت وی در آخرین جلسه ستاد اقتصادی دولت گذراندن دوران نقاهت بعد از بیماری بود که چند روز پیش به خاطر آن در بیمارستان بستری شده و گمانه زنی ها و ادعاها درباره کناره گیری یا برکناری از مسئولیت هایش در دولت صحت ندارد.

ایرنا نوشت: انتشار خبری درباره تغییر ترکیب کمیسیون اقتصادی دولت و حذف دو جایگاه حقوقی از آن که با هدف چابک سازی کمیسیون مذکور در هیأت وزیران تصویب شده، منشاء گمانه زنی های رسانه ای درباره پایان همکاری محسن رضایی و سید صولت مرتضوی با دولت سیزدهم شد.

این شایعات در حالی مطرح و در فضای مجازی داغ شد که هم مرتضوی در مقام معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری که عهده دار مأموریت های مهمی در دولت است، و هم رضایی به عنوان معاون اقتصادی رییس جمهور همچنان با قوت و قدرت در مسئولیت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ایرنا از غیبت محسن رضایی در جلسه ستاد اقتصادی

روایت ایرنا از غیبت محسن رضایی در جلسه ستاد اقتصادی