مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-04-25سياسي

سختگیری در صدور کارت هنر از عمده مشکلات هنرمندان است


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سختگیری در صدور کارت هنر از عمده مشکلات هنرمندان استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده مشکلات هنرمندان، نویسندگان و فعالان هنری، سختگیری ها در حوزه صدور کارت هنر است که باید این مشکل از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حل و فصل شود.

وی افزود: به علت مشکلات متعدد بر سر راه فعالان هنر و رسانه، پیگیر بیمه هنرمندان و تقویت صندوق اعتباری هنر در خانه ملت هستیم.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه تمام ماندن مجتمع های فرهنگی هشجین و کلور تصریح کرد: از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، قطعا این دو مجتمع به سرانجام خواهد رسید و انتظار داریم به محض ابلاغ اعتبارات و شروع فصل کاری این پروژه ها از سر گرفته شود.

نظری ادامه داد: شهرستان خلخال ظرفیت برگزاری جشنواره های مهم کشوری در زمینه موسیقی، تئاتر را دارد و در همین راستا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک میلیارد ریال به بحث برگزاری جشنواره ها اختصاص داده است.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختگیری در صدور کارت هنر از عمده مشکلات هنرمندان است

سختگیری در صدور کارت هنر از عمده مشکلات هنرمندان است