مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-04-25دانش

تحصیل 60 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اراک


مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به تحصیل 60 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این دانشگاه از کشورهایی چون هند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی، امیر همتا اظهار کرد: خوشبختانه در سال های اخیر به خصوص دو سال گذشته و با تلاش همکاران برنامه ریزی های مدونی در خصوص جذب دانشجویان خارجی انجام گرفت.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای  اهداف خرد و کلان و رسیدن به توسعه و پیشرفت خود گام های موثری برداشته که یکی از آنها، جذب و پذیرش دانشجویان خارجی و مطرح شدن نام این دانشگاه در بین دانشگاه های بین المللی دیگر است.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 60 دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای این مجموعه در پذیرش دانشجو و تبدیل شده به یک دانشگاه در سطح بین الملل است.

همتا بیان کرد: این دانشگاه از کشورهایی چون هند، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق دانشجو پذیرش کرده و برنامه ریزی کرده ایم تنوع بیشتری در کشور دانشجویانی که اراک را برای تحصیل در حوزه پزشکی انتخاب کرده اند، رخ بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 60 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تحصیل 60 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اراک