مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-04-25سياسي

دیدار وزیر رژیم صهیونیستی با «الهام علی اف» در باکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در راس یک هیات بلند پایه وارد شهر باکو پایتخت جمهموری آذربایجان شده است، - رییس جمهور جمهوری آذربایجان از وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در شهر باکو استقبال کرد و طرفین در زمینه توسعه روابط اقتصادی، تجاری و همکاری های انرژی گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در راس یک هیات بلند پایه وارد شهر باکو پایتخت جمهموری آذربایجان شده است، روز دوشنبه با الهام علی اف رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیوز آرمنیا الهام علی اف، رییس جمهور جمهوری آذربایجان روز دوشنبه با آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم اسراییل دیدار کرد.

این دو در این ملاقات به سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین باکو و تل آویو اشاره و دیدار های متقابل و فعالیت نمایندگی تجاری جمهوری آذربایجان و افتتاح مرکز گردشگری این کشور در فلسطین اشغالی را مثبت توصیف کردند.

در این گفتگو، طرفین همچنین در خصوص گسترش روابط اقتصادی، تجاری و همکاری های انرژی گفتگو کردند.

رسانه ها روز یکشنبه از سفیر مقام ارشد رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان به منظور ورادات نفت از این کشور خبر دادند و نوشتند که آویگدور لیبرمن وزیر دارایی (رژیم) اسراییل، رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر رژیم صهیونیستی با «الهام علی اف» در باکو

دیدار وزیر رژیم صهیونیستی با «الهام علی اف» در باکو