مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-04-25سياسي

نمی توان به سادگی از کنار مشکلات جنگل های زاگرس عبور کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (دوشنبه) در پنجمین جلسه ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور، - معاون اول رییس جمهور از جنگل های زاگرس به عنوان میراث بین نسلی و ثروت ملی یاد کرد و گفت: مجموعه جنگل های زاگرس، زیست بوم جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر است و نمی توان به سادگی از کنار مسائل و مشکلات ساکنین این مناطق عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (دوشنبه) در پنجمین جلسه ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور، تالاب های کشور را نعمت و موهبتی الهی برای کشور توصیف کرد و گفت: متأسفانه این دارایی های خدادای در حال تخریب و از بین رفتن هستند که لازم است برای حفظ و نگهداری از این تالاب ها همه دستگاه های متولی با جدیت پای کار بیایند.

معاون اول رییس جمهور افزود: با وجود آنکه باید همه مردم کشور از تالاب ها منتفع شوند، اما متأسفانه شاهد آن هستیم که تالاب های کشور در معرض خشک شدن قرار دارند و اگر تدابیر لازم را برای حفظ، احیاء و توسعه تالاب ها به کار نبندیم باید در برابر خداوند و مردم پاسخگو باشیم.

مخبر با اشاره به فقدان نگاه جامع و عدم مدیریت مناسب برای حفاظت از تالاب ها اظهار داشت: فارغ از جلسات اداری و ستاد های مربوطه باید برای هر یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان به سادگی از کنار مشکلات جنگل های زاگرس عبور کرد

نمی توان به سادگی از کنار مشکلات جنگل های زاگرس عبور کرد