مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-25اجتماعي

هوای پرنشاط این روزهای میدان انقلاب/ ترم چهارمی هایی که تازه به دانشگاه آمدند


حدود سه هفته از بازگشایی دانشگاه ها می گذرد اما با گذشت همین مدت کوتاه می توان تفاوت حال و هوای این روزهای دانشگاه ها با روزهای تعطیلی دانشگاه به دلیل برگزاری آموزش آنلاین را متوجه شد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ این روزها از میدان انقلاب که به سمت میدان ولیعصر می روی حال و هوایت عوض می شود، انگار روح در کالبد خیابان دمیده شده به گونه ای که با دو سال قبل متفاوت است، مدت ها بود خیابان انقلاب و راسته کتاب فروش ها حال و هوای قبل را نداشت، این روزها با بازگشایی دانشگاه ها و حضور دوباره دانشجویان در این خیابان دوباره بوی جوانی در انقلاب پیچیده شده و از آن ایستگاه اتوبوس وسط خیابان تا کتاب فروشی های خیابان های فرعی همه دوباره بوی زندگی گرفته اند.

حول و حوش ساعت 2 بعدازظهر یکی از روزهای ماه رمضان از سمت میدان انقلاب به سمت خیابان 16 آذر رفتم، حتی در این ساعت گرم بهاری نیز می شد نشاط دانشجویی را در خیابان دید، وارد خیابان 16 آذر که شدم بیشتر حال و هوای دانشجویی را حس کردم، گروه های چند نفری گرم صحبت بودند، برخی کتاب دستشان بود و برخی دیگر هیچ جزوه و کتابی در دست نداشتند، گویا به همان کلاس های آنلاین عادت کرده بودند.

ورودی های 99 و 1400 نیز تازه با فضای دانشگاه و کلاس های حضوری آشنا شده بودند و این امر از صحبت هایشان مشخص بود، سر گفت وگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای پرنشاط این روزهای میدان انقلاب/ ترم چهارمی هایی که تازه به دانشگاه آمدند

هوای پرنشاط این روزهای میدان انقلاب/ ترم چهارمی هایی که تازه به دانشگاه آمدند