مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-25سياسي

نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» برگزار می شود


نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

- نشست تخصصی تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، عفت شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی، ماموستا شیخ عزیز بابایی امام جمعه اهل سنت صادقیه تهران، شیخ ماهر حمود ریاست اتحادیه جهانی علمای مقاومت، شیخنا لوح مترجم قرآن کریم و نهج البلاغه از کشور سنگال، در این نشست به ارائه سخنانانی خواهند پرداخت.

این نشست امروز دوشنبه 5 اردیبهشت از ساعت 20 الی 22 در محل درب شماره یک مصلی امام خمینی (ره)، سالن نشست ساختمان امام جمعه، طبقه سوم برگزار خواهد شد.

همچنین این نشست به صورت زنده در LIVE.

TAQRIB.

IR و شبکه ایترنتی عبرات به نشانی ABARAT.

TV پخش خواهد شد.

یادآور می شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» برگزار می شود

نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» برگزار می شود